Isuzu D-Max: Arazinin modern devi

Isuzu D-Max: Arazinin modern devi

Markaların birbirinden güçlü pick-up modelleri, arazi yetenekleriyle oldukları kadar düşük kullanım maliyetleriyle de tüketicinin ilgisini çekmeyi başarıyor. Bu markalardan biri de Isuzu. Ana işi ticari araç üretimi olsa da marka, arazi kullanımına uygun modelleriyle pazarın iyi bilinen temsilcilerinden biri.

Isuzu, pick-up segmentindeki iddiasını tamamen yenilenen D-Max ile bir kez daha ortaya koyuyor. Yeni Isuzu D-Max, 4 farklı donanım seviyesi ile farklı müşteri beklentileri ve ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyor. “V-Go” donanım seviyesi temel iş gücü gereksinimi eksiksiz karşılayacak şekilde tasarlanırken, “V-Life” ise D-Max’i iş gereksinimlerinin yanında kişisel olarak kullanacak kişiler düşünülerek tasarlandı. “V-Joy” ve özellikle de “V-Cross” sürüş deneyiminden daha fazla keyif almak ve üst segment araç konforunu hissetmek isteyenler için tasarlandı. Yeni D-Max, V-Cross versiyonu ile müşterilerine hayallerin ötesinde özellikler sunarak sınıfında yeni bir çığır açmayı amaçlıyor. Tüm versiyonlarda sunulan 800 mm sudan geçiş yüksekliği ve 4X4 versiyonlara eklenen diferansiyel kilidi off-road severler için önemli bir gelişme. Güvenlik çok önemli. Adaptif hız sabitleme, arka radar, yağmur ve ışık sensörü, kör nokta algılama, stereo kamera ve bununla birlikte sunulan (ADAS) ileri sürüş destek sistemleri sürüş güvenliğini yeni bir seviyeye taşıyor. 9 inç dokunmatik multimedya, kablosuz Apple Car Play ve Android Auto bağlantısı, çift bölgeli dijital klima diğer akla ilk gelenler.

9 İNÇ’LİK DOKUNMATİK EKRAN

Aracın iç mekanı otomobilleri aratmıyor. 9 inçlik dokunmatik ekrana sahip multimedya sistemi yer alıyor. Geri görüş kamerasına da ev sahipliği yapan ekran, Android işletim sistemini kullanıyor. Geniş iç mekanda hem öne hem arkada bolca yaşam alanı sunuluyor. Vites kolunun yanına yerleştirilen dairesel kumanda, 2H (arkadan itiş), 4H (4 tekerlekten çekiş) ve 4L (ağır arazi için 4 tekerlekten çekiş) sürüş modlarına sahip. Aracın iç mekanında eşyalar için de yeterince alan sağlanmış. 5 farklı şekilde katlanabilen ve 24 derecelik açısıyla arka koltuklar da benzerlerinden kullanışlı. Deri döşeme kalite hissini artırırken ön koltuklarda ısıtmalı fonksiyonu da unutulmamış.

1.9 LİTRELİK TURBO DİZEL MOTOR

Isuzu, D-Max’te yeni nesil 1.9 litrelik turbo beslemeli dizel motora görev veriyor. Sınıfının en küçük hacimli motoru olan 4 silindirli ünite, 164 beygir güç ve 360 nm tork üretiyor. 6 ileri tam otomatik şanzımanla kombine edilen motor, 2 bin 25 kilogramlık otomobile yeterli performansı sağlıyor. Araç, saatte 180 kilometrelik son sürat vadediyor. Küçük hacimli motorun avantajı yakıt tüketiminde kendini gösteriyor. 4 tekerlekten çekiş ve otomatik şanzımana rağmen fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketim 7.5 litre. 76 litrelik depoyla 1000 kilometrenin üzerinde menzil sunuluyor. Bizim kullanımımızda elde ettiğimiz 8.5 litrelik ortalama bile yeterince iddialı bir rakam. Yeni D-Max, asfaltta sınıfının en konforlu üyelerinden olmasa da, sarsıntısız bir sürüş vadediyor. Performans olarak beklentileri karşılayan otomobil, konu frenler olduğunda da sürücüsünü tedirgin etmiyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ