MAN yeni servis yatırımları ile 2024’e 34 servis noktasıyla girmeyi hedefliyor

MAN yeni servis yatırımları ile 2024’e 34 servis noktasıyla girmeyi hedefliyor
  • Genel
  • 22 Aralık 2022 18:10

Küresel standartlarda hizmet kalitesini görev edinen MAN Müşteri Hizmetleri, 2022 yılında düzenlediği cazip kampanyalarla müşterilerinin yüzlerini güldürmeye devam etti.

Yıl boyunca düzenledikleri kampanyalarla müşterilerinin yanında olduklarını vurgulayan MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Müşteri Hizmetleri Direktörü Aydın Yumrukçal, “Bir taraftan kampanyalarla müşterilerimize destek olurken, diğer yandan da servis ağımızı genişletmeye yönelik adımlar attık. Türkiye pazarına daha iyi ve yaygın hizmet sunabilmek için 2022 yılında, biri Ankara Ostim’de kendi şubemiz, diğeri ise İstanbul Anadolu Yakası’nda olmak üzere 2 adet servis noktasında daha hizmet vermeye başladık. 2023’ün ilk aylarında ise Kayseri ve Antalya hizmete girecek. Sonrasında da yeni servis noktaları açmaya ve servis ağımızı daha da yaygınlaştırmayı amaçlıyoruz. Türkiye genelinde servis ağımızı modern tesislerle genişletme hedefimiz doğrultusunda 2024 yılına 34 adet yetkili servis noktası ile girmeyi planlıyoruz” dedi.

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Yıllık Değerlendirme Toplantısı’nda konuşan Müşteri Hizmetleri Direktörü Aydın Yumrukçal, 2022 yılında müşterilerine yönelik yaptıkları çalışmalar ve 2023 beklentilerine ilişkin hakkında şunları söyledi:

Servis ağımızı modern tesisler ile genişletiyoruz

“Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışımız ile müşterilerimize satış sonrasında 7/24 kesintisiz hizmet sunuyoruz. Bir taraftan servis ağımızı daha modern tesisler ve ilave noktalar ile yaygınlaştırmaya devam ederken, diğer taraftan müşterilerimizin ihtiyaçlarını düşünerek, tasarladığımız kampanyalarımız ile müşterilerimizin yaşam boyu iş ortağı olma felsefemizi devam ettiriyoruz.

Türkiye genelinde servis ağımızı genişletme hedefimiz kapsamında 2022 yılında ağırlıklı olarak şehirlerarası otobüs müşterilerimize Ankara Ostim’de kendi şubemizi açarak, müşterilerimizin hizmete sunduk. Böylece İstanbul ve Konya’da 1’er, Ankara’da 2 olmak üzere kendi şubelerimizin sayısını 4’e çıkardık. Diğer taraftan İstanbul Anadolu Yakası’nda ilave yetkili satış ve servis noktamız ile yılın 2’nci yarısından itibaren hizmet vermeye başladık.

2023 yılında açacağımız yeni servis noktalarımız ile servis hizmetimizi ülkemiz genelinde daha da yaygınlaştırmayı planlıyoruz. Bu kapsamda 2023 yılının hemen başında Kayseri ve Şubat ayında da Antalya’da ilave satış ve servis noktalarımız hizmete girmiş olacak. Bunlarla birlikte toplam 6 farklı bölgede daha yatırımlarımıza devam ediyoruz.

2024’e 34 adet yetkili servis noktası ile girmeyi planlıyoruz

Hendek yetkili servis noktamızı 2023 ilk yarısı içerisinde iki kat büyütmeyi planlıyoruz. 2023 yılında devreye almayı planladığımız bir diğer bölge de Çorlu olacak. Çorlu’daki satış ve servis noktamız faaliyetlerine 7.500 m2 alana kurulu yeni yerinde 2023 yılı ikinci yarısından itibaren hizmet vermeye devam edecek. Diğer taraftan 2023 sonuna kadar Bolu bölgesinde yeni bir servis noktasını daha hizmete açmayı hedefliyoruz. Farklı bir lokasyona taşıyarak daha modern hizmet vermeyi planladığımız bir diğer servis noktamız ise Erzurum. Erzurum servisimiz de 2023 sonu itibarı ile yeni yerinde hizmet vermeye başlayacak. Böylelikle yeni yatırımlarımız ile birlikte 2024 yılına 34 adet yetkili servis noktası ile girmeyi planlıyoruz.

Eğitimler ile çalışanlarımızı yarının teknolojisine hazırlıyoruz

Servis ağımızda yapmakta olduğumuz bu geliştirmelere ilaveten dijitalleşen dünyada veri kalitesini yükselterek, servis personelimizi dijitalleşmenin getirdiği yenilik ve hizmetlerine yönelik eğitimler ile destekleyerek hizmet kalitemizi daha da yükseltmeyi amaçlıyoruz.

Şirketimiz bünyesinde bulunan MAN Eğitim Akademisi yüksek teknoloji ürünü araçlarımıza yönelik boya-kaporta eğitimlerinden şanzımana, motordan fren sistemlerine kadar pek çok başlık altında eğitimler düzenliyor. Bunun yanında çalışanlarımızın sektördeki teknolojik gelişimlere daha çabuk entegre olabilmesi adına dijital okur yazarlık gibi farklı konuları da kapsayan eğitimler ile de çalışanlarımızı yarın teknolojisine hazır hale getiriyoruz.

Müşterilerimizi değişken maliyetlere karşı koruyoruz

Bunlarla birlikte yıllardır geleneksel olarak, öncülüğünü yaptığımız kapsamlı bakım paketi hizmetlerimiz ile de MAN marka araçların hem en doğru ve en yetkin servis hizmetini almasını sağlıyor hem de müşterilerimizi değişken maliyetlere karşı koruyoruz. Bunu yaparken de müşterilerimizin tüm taleplerini göz önünde bulunduruyor ve onlara özel hizmet paketleri üretiyoruz. Böylece müşterilerimize sahip oldukları araçların toplam işletme maliyeti hesaplamalarında finansal güvence sağlarken, onların kendi iştigal konularına konsantre olmalarının önünü açıyoruz.

Bakım paketlerimiz deneyim ve uzmanlığımızın ürünü

MAN olarak, yılların getirdiği Türkiye pazarına özel deneyimimizi, yine ürünlerimizin teknolojik avantajlarını ve satış sonrasının farklı alanlarına ilişkin uzmanlıklarımızı ürünlerimizde birleştiriyoruz. Bakım paketlerimizi genel olarak Comfort, ComfortPlus ve ComfortSuper olmak üzere üç farklı seçenekte müşterilerimize sunuyoruz. Buna ek olarak, müşterimize kullanım koşullarına ve araç parkına göre farklı kombinasyonlarda özel hizmet paketleri veya yerinde hizmet seçeneklerimizle, en iyi hizmeti alabilmelerini sağlıyoruz. Bu hizmetlerimizi sadece sıfır araçlar için değil, TopUsed üzerinden satılan 2. El araçlar için de yaygın bir şekilde kullanıyoruz. Bu çerçevede çekicilerde yaştan bağımsız 1.100.000 Km’ye, şehirlerarası otobüslerde ise, yine yaştan bağımsız 2.000.000 Km’ye kadar farklı bakım paketi seçeneklerini müşterilerimize sunuyoruz.

Uluslararası nakliyecilere yönelik MAN Mobilite Garantisi

En kapsamlı bakım paketimiz olan ComfortSuper ile birlikte uluslararası taşımacılık yapan müşterilerimiz 84 ay ve 1 milyon Km kadar geçerli MAN Mobilite Garantisi de satın alabiliyorlar. Araç kaynaklı herhangi bir olumsuzluk yaşanması durumunda en yakın servisin araca en kısa zamanda müdahale etmesi, gerektiğinde aracın servise çekilmesi gibi hizmetlere ilaveten aracın aynı gün seferine devam edememesi durumunda günlük 180 Euro’ya kadar da telafi ödemesi yapılmasını MAN Mobilite Garantisi ile teminat altına alıyoruz.

Kampanyalarımız ile müşterilerimizin yanındayız

2022 yılında düzenlemiş olduğumuz farklı içeriklerde ve farklı müşteri gruplarına yönelik kampanyalarımız ile bir taraftan orijinal yedek parçaları uygun fiyatlar ile kendilerine sunarken, diğer taraftan 2 yıl geçerli orijinal yedek parça garantisi ile müşterilerimizin yüksek kaliteli ve daha dayanıklı ürünler ile güvenli sürüşler yapmalarını sağlıyoruz.

2023 yılında da yeniliklerimiz devam edecek

Dijitalleşen dünyada teknolojinin tüm imkanlarını kullanarak müşterilerimize daha iyi hizmet verme çabamız ve yaşam boyu iş ortağı olma felsefemiz doğrultusunda 2023 yılında da devam edecek. Müşterilerimiz ile sürdürülebilir iş modelleri yaratmak MAN Müşteri Hizmetleri olarak, bizim öncelikli hedeflerimiz arasındadır. Bu çerçevede müşterilerimizin iş modellerini anlamak, onların işlerini basitleştirmek ve ortak ‘Kazan-Kazan’ modelleri üretmeyi kendimize hedef seçmiş bulunuyoruz. Bu doğrultuda önümüzdeki yılda da yine müşterilerimize en iyi hizmeti en iyi seçeneklerle sunmaya devam edeceğiz.”

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ