ARTIK DAHA DİNAMİK

ARTIK DAHA DİNAMİK

Volkswagen ticari sınıfta atağa kalkıyor. Artık daha çok binek konforu sunan Caddy, DSG şanzıman seçeneğiyle keyifli yolculuklar vadediyor

Volkswagen Caddy ile tasarım anlamında standartların dışına çıkıyor. Artık daha güçlü bir tasarım anlayışına kavuşan model, daha keskin hatlara sahip. Yeni Caddy’nin tasarım anlayışı binek modellerinden çağrışım yapıyor. Yeni nesil far ön panjur ilk dikkat çeken detaylardan desek yerinde olur. Caddy’de ayrıca ön ve arka tampon ve diğer tüm dış aksamlar gövde rengi hatta baz donanımda bile gövde rengini sunuyor. Aracın arka kısmına geçtiğimizde stop gruplarının daha köşeli bir hal aldığını görüyoruz. Tamamen uyum içinde olan çizgiler Yeni Caddy’de daha atletik bir hal alıyor. Araçta standart olarak sunulan ‘Yorgunluk Tespit Sistemi’ sürüş hareketlerinde yorgunluk tespit ettiği anda sürücüyü yolculuğa ara verilmesi konusundahem görsel hem de sesli olarak uyarıyor. Yeni eklenen güvenlik sistemlerinden bir diğeri de ‘İkincil çarpışma önleme asistanı’. Yeni Caddy’de standart olarak sunulan sistem olası bir ikinci çarpışmayı önleme amacıyla ilk çarpışmadan sonra aracı frenliyor. İki bağımsız sensör sayesinde çarpışmanın derecesini algılıyor ve çarpışma yeterince kuvvetliyse aracı frenliyor ve hızını 10 km/s’ ye kadar düşürüyor. Frenleme esnasında sürücü aracın kontrolünü istediği zaman devralabiliyor.

VW test3

Binek konforunda

Yeni Caddy’nin iç mekanına girdiğimizde artık daha binek konforunda yenilikleri görmemek mümkün değil. Adeta markanın Golf modeliyle birebir diyeceğimiz iç mekanda konfor oranı hissedilir derecede artmış. Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası. Otomatik yanan far özelliği. Yağmur sensörlü silecek özelliği. Eve geliş aydınlatması adı verilen otomatik yol aydınlatma özelliği gibi özellikler standart olarak sunuluyor. Yeni Caddy’nin tamamen yenilenen ön konsolu şık ve kaliteli çizgiler taşıyor. Sürüş konforunu arttıran fonksiyonel ön konsolda radyo kumandalı deri kaplı yeni direksiyon ilk bakışta dikkat çekiyor. Yeni üfleçler ve üfleçlerin üzerinden geçen dekoratif yatay şerit gibi detaylar Yeni Caddy’yi çok şık gösteriyor. Kapı içlerindeki kaplama yüksek kalite malzeme ve işçiliği ile göze çarpıyor. Yeni Caddy’de, önceki nesillerde görülen tüm olumlu fonksiyonel özelliklerin korunduğu dikkat çekiyor. Aracın görünüş, kendine özgülük ve dinamizm özelliklerinde fark edilir şekilde iyileştirmeler göze çarpıyor. Arka kısımda baş ve diz mesafesi açısından sorun yok. Aracın boyutlarına bakacak olursak uzunluğu 4.40 metre, genişliği 1.80 metre iken yerden yüksekliği de 1.85 metre olarak belirlenmiş.

VW test2

1.6 litrelik dizel

Aracın kalbinde 1598 cc hacmindeki turbo dizel motor görev yapıyor. Bu motor birçok VW Gurubu araçta karşımıza çıkıyor. 1.6 TDI motor 102 beygir güç ve 250 Nm tork üretiyor. Caddy, 5 ileri manuel ve 7 ileri DSG şanzımanla satın alınabiliyor. Biz bu sayımızda otomatik versiyonu kullandık.
Otomatik versiyonlu VW Caddy 1.6 TDI’ın maksimum hızı 168 km/s. 0-100 km/s hızlanma değeri ise 13 saniye.DSG şanzıman 7 ileri ve beklendiği gibi oldukça keyifli. Sarsıntısız vites geçişleri ve manuel kullanıma izin veren yapısı ile DSG Caddy’de sürüş keyfini artırıyor. Ticari bir araçtan çok MPV bir otomobilin keyfini veren sürüş özellikleri ile Caddy, konforlu yapısı ile ailelerin de ilgisini çekiyor. Yeni Caddy rakiplerine göre farkı, standart konfor ve güvenlik donanımlarında daha da ortaya çıkıyor. Caddy, yol bilgisayarı, ESP, BAS (Fren Yardımcısı), ASR (Anti patinaj sistemi), EBC (Motor fren sistemi), çarpışma anında katlanabilen teleskopik direksiyon, ABS, yokuş yukarı kalkış sistemi gibi bir çok ilave geliştirilmiş aktif güvenlik sistemi standart olarak yer alıyor.

VW test1

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ