Artık Daha Modern: Ford Ranger Wildtrak

Artık Daha Modern: Ford Ranger Wildtrak

Daha önce 3.2 litrelik performanslı motoruyla Wildtrak ön adını alan model, yeni yüzünde daha modern bir yüz sunarken motor hacminde de küçülmeye gitmiş. Peki, ne kadar başarılı?

Tasarım konusunda baştan aşağı yenilenen  Ranger, Wildtrak versiyonuyla standart modelden daha da ayrılıyor. Ön yüzde büyük değişim yaşayan model, yan bölümde dodikler ile farkını ortaya koyuyor. Arka bölümde “Wildtrak” logoları göze çarparken, stopların tasarım değişikliği de gözlerden kaçmıyor. Arka bagaj kapağında ki mil sistemi sayesinde de bagaj kapağının ağırlığı az da olsa hafifletilmiş.

BAŞARILI KOKPİT

Wildtrak versiyonda kaliteli bir kokpit bizleri karşılıyor. Turuncu detaylar dikkatlerden kaçmıyor. Otomobilin eşya gözü konusunda herhangi bir sıkıntısı bulunmuyor. Kapı içlerinde ve vites önünde yeteri kadar alan var. Arka bölümde yeterli bir baş ve diz mesafesi sunulmuş. Malzeme kalteisi de sınıf ortalamalarında.

HEM EKONOMİK HEM PERFORMANSLI

Modelde 2.0 litrelik yeni EcoBlue dizel motor yer alıyor 4 silindir makine 213 Bg güç ve 500 nm tork değeri sunuyor. 10 ileri otomatik şanzıman sayesinde model esnek bir performans aralığı sunuyor. Modelin tüketim verisi ise 9.6 litre. Performans konusunda eski 3.2 litrelik motora göre model daha başarılı. 10 ileri otomatik şanzımanın ise ekonomiye katkısı oldukça fazla.

ARAZİ DE NASIL?

Modeli 4×4 çekiş sistemiyle alabiliyorsunuz. İçeriden bir şartel yardımıyla 4×4 çekiş modları arasında değişim yapabilirken, modeli sadece 2 çeker modunda da kullanabiliyorsunuz. Yalıtım konusunda başarılı olan model, biraz motor sesini kokpite yansıtıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ