ticariden,ticari araç,kampanya,tuanameyda

Daha fazla lüks ve konfor arayanlar için geldi

Daha fazla lüks ve konfor arayanlar için geldi

Mercedes-Benz, Vito’dan sonra V Serisi’yle dikkat çekiyor. ‘Eşsiz V Ötesi’ sloganıyla Türkiye’de geçtiğimiz aylarda satışa sunulan araç, daha fazla lüks ve konfor arayanlar için yola çıktı. 245 beygirlik dizel motorla sahip olan V Serisi aynı zamanda 4 çeker özelliğine de sahip.

Alman lüks otomotiv üreticisi Mercedes-Benz, yeni modeli V-Serisi’ni yollara çıkarmaya başladı. Premium segmentte, üst seviye konfor sunmayı hedefleyen yeni araç, ‘Eşsiz V Ötesi’ sloganıyla Türkiye’de geçtiğimiz aylarda satışa sunuldu. Markanın binek otomobillerini aratmayan dış tasarımıyla dikkat çeken V-Serisi, markanın güncel tasarım anlayışını sürdürüyor. Yeni V-Serisi’nin arka bölümünde sunulan yüz yüze bakabilen ısıtmalı ve soğutmalı deri koltuklar, panoramik cam tavan seçeneği, katlanabilir masa ve bardaklıklar ile konfor ve ergonomi seviyesi bir üst noktaya taşınıyor. V-Serisi, sunmuş olduğu Tartufo Nappa Deri, Siyah Nappa Deri ve Bej Nappa Deri ile iç mekana modern ve zarif bir görünüm kazandırıyor. Arka bölümde, kapı döşemelerinde ve ön konsolda uygulanan süslemeler de kabin içerisindeki modern ve zarif görünümü destekliyor.

3 FARKLI RENK SEÇENEĞİ

Yeni V-Serisi’nde sunulan ambiyans aydınlatma, polar, solar ve beyaz olarak 3 farklı renk seçeneği ile her durumda kendinizi iyi hissettiren bir ortam yaratabiliyor. Sportif bir görünüme sahip türbin şeklindeki havalandırma ızgaraları ile 5 inç ekrana sahip gösterge paneli kullanıma sunuluyor. Yalınlaştırılan tasarım yaklaşımı sayesinde sürücüler, fonksiyonlara kolayca erişim sağlayabiliyor. Sahip olduğu THERMOTRONIC kliması sayesinde araç içi sıcaklığı, sürücü, ön yolcu ve arka bölüm olmak üzere 3 bölüm için ayrı ayrı ayarlanabiliyor.

237 BEYGİRLİK 4 ÇEKER

V 300 d versiyonu ile Türkiye’de satışa sunulmaya başlanan araçta sıralı dört silindirli OM 654 dizel motor görev yapıyor. 237 beygir güç ve 500 nm tork üreten motor, anlık olarak kullanıma sunulan 30 nm ilave tork değerinin de katkısıyla, 0-100 km/s ivmelenmesini sadece 9,4 saniyede tamamlayabiliyor ve saatte 208 kilometrelik son sürate ulaşabiliyor. 9G-TRONIC otomatik şanzımanla kombine edilen motor, gücünü 4MATIC sistemi ile 4 tekerleğe birden aktarıyor. Araç bu kombinasyonla, farklı ölçüm sistemlerine göre 6.5-8.5 litrelik ortalama tüketim vadediyor. Bizim test sürüşümüz boyunca 9 litrelik bir tüketimi ekrana yansıttı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ