Kardeşlerinin En Gözdesi Olmaya Geldi

Kardeşlerinin En Gözdesi Olmaya Geldi

Hafif ticaride minivan seçeneklerinin Japoncası olarak ortaya çıkan Toyota Proace City, kullanışlığıyla öne çıkıyor. Gösterişten uzak ama çizgileriyle oldukça heybetli duran model, 1.5 litrelik dizel otomatik şanzımanıyla oldukça konforlu.

Uzun bir süre sonra hafif ticari araç segmentinde yeniden boy göstermeye başlayan Toyota Proace City ile dikkat çekiyor. PSA ortaklığıyla ortaya çıkan ürün Berlingo modelinin kardeşi olarak yola çıkıyor. Markanın binek araçlarında kullandığı tasarım detaylarıyla şekillendirilen Proace City, Japon tasarımına da vurgu yapıyor.

Gösterişten uzak model ihtiyaçlara yönelirken, teknolojisiyle de beklentilerden fazlasını karşılıyor. Şık tasarım markanın otomobillerini aratmazken, ancak arka bölüme bakıldığında aracın bir ticari olduğu anlaşılıyor. Tabii iki tarafta da sunulan sürgülü kapılar da bu konuda ipucu veriyor. Yüksek kaput ve genişlik hissiyle büyük bir otomobil kullanıyormuş hissi sunan otomobil, konsoldaki vites topuzu ve rahat koltuklar bu hissi destekliyor. 8 inçlik dokunmatik ekranlı multimedya sistemi, tuş kalabalığını ortadan kaldırıyor. Son derece ferah olan kokpitte ergonomi ve işçilik seviyesi oldukça başarılı. Aracın ikinci sırasında 3 adet tek koltuğa yer veriliyor.

REKLAM ALANI

İŞLEVSEL KOKPİT

Geniş bir yaşam alanı sunulan arka bölümde elektrikli camlar ve koltuk arkalarındaki portatif masalar aracın aile kullanımına da uygun olduğunu vurguluyor. Proace City bagajı beklendiği üzere oldukça hacimli. 821 kg taşıma kapasitesi ve 1000 kg’lik römork çekme kapasitesiyle öne çıkan Proace City, aynı zamanda verimli motor seçenekleri sunuyor.

Proace City, üst düzey teknolojik özellikleri, etkileyici aktif güvenlik sistemleri ve kolay kullanıma sahip esnek kabiniyle donanımlı bir mobil ofis gibi kullanılabiliyor. 4,403 mm uzunluğa, 1,880 mm yüksekliğe, 1,848 mm genişliğe ve 2,785 mm dingil mesafesine sahip Proace City, modern iç ve dış tasarımı pratik bir kullanım ve konforlu sürüşle buluşturuyor. Proace City, 775 litre ve arka koltuklar katlandığında 1414 litre olan bagaj hacmiyle de öne çıkıyor.

EKONOMİ VE PERFORMANS BİR ARADA

Toyota Proace City, bize tek seçenek olan 1.5 litrelik dizel motorla konuk oldu. 8 ileri otomatik şanzımanla kombine edilen 4 silindirli dizel ünite, 130 beygir güç ve 300 nm tork üretiyor. Gücünü ön aksa ileten şanzımanın geçişleri net ve kısa tutulmuş. Dizel motor, 8 ileri otomatik şanzıman ile eşleştiriliyor.

114 g/km CO2 emisyon salımı olan aracın, 100 km’de tüketimi ise 4.4 litre. 0-100 km/s hızlanmasını 11.1 saniyede tamamlayan 130 HP’lik araç, 183 km/s maksimum hıza ulaşabiliyor. Aracın her iki motor seçeneği de, hem şehir hem de şehir dışı sürüşlerde ideal bir performans sunuyor. Ara hızlanmalarda da atak yapısını koruyan motor, sessizliğiyle de beğenimizi kazandı. Böyle bir araçta en çok aranan özelliklerin başında tabii ki tüketim geliyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ