Önce Tedbir Diyen Turpak, COVID-19 Virüsüne Karşı Sıkı Önlemler Alıyor.
![Önce Tedbir Diyen Turpak, COVID-19 Virüsüne Karşı Sıkı Önlemler Alıyor.](https://www.ticariden.com.tr/wp-content/uploads/2020/04/image-2.png)
Turpak “Evden” 7/24 Desteğe Devam Ediyor.
![](http://www.ticariden.com/wp-content/uploads/2020/04/image-3.png)
Turpak, 8000 akaryakıt istasyonuna sunmuş olduğu 7/24 kesintisiz Çağrı Merkezi, Yazılım, Proje, Muhasebe, Satış ve Alarm yönetim hizmetini, 3000 istasyon için verdiği EPDK mutabakat hizmeti ve 1000 istasyon için WSM ( Sızıntı takip ) hizmetini, tüm dünyada yayılımını sürdüren COVID 19 virüsü sebebi ile alınmış olan iş sürekliliği tedbirleri kapsamında 23.03.2020 tarihi itibarı ile uzaktan çalışma yöntemine geçirmiştir.
![](http://www.ticariden.com/wp-content/uploads/2020/04/image-2.png)
Kullanılan santral sistemi üzerinden entegrasyon yapılarak personellerinin evlerine konumlandırılan bilgisayarlar ile hizmet verilen istasyonlar, 7/24 kesintiye uğramadan ofis ortamında olduğu gibi telefon ile ulaşabilmektedirler. Çağrı merkezine gelen tüm çağrılar santral sunucu üzerinden yönetildiği için çağrılara ait tüm detaylar KPI raporlarına yansımaya da devam etmektedir.