Schmitz Cargobull, çalışanları ve müşterileri adına ağaç dikme kampanyası başlattı.

Schmitz Cargobull, çalışanları ve müşterileri adına ağaç dikme kampanyası başlattı.
  • Genel
  • 3 Ekim 2019 14:33

Avrupa’nın en büyük treyler üreticisi konumunda bulunan Schmitz Cargobull, 2017 yılında Adapazarı’nda açtığı fabrika ile Türkiye pazarına adım atmıştı.

Yatırımının üçüncü yılında; bilhassa, daralan pazara rağmen istikrarlı pazar payı gelişimi ve müşteri memnuniyeti alanlarında başarılı sonuçlar elde eden Schmitz Cargobull, ilk hedef olarak belirlediği 10.000 fidanlık Schmitz Cargobull Kültür Ormanı için çalışanları ve müşterileri adına ağaç dikme kampanyası başlattı.

İlk adımda 10.000 fidana ulaşana dek sürecek kampanyada, teslim edilen her treyler için, TEMA Vakfı iş birliğiyle müşterileri adına bir fidan dikecek olan Schmitz Cargobull, ayrıca çalışanlarının aileleriyle birlikte düzenli katılımıyla en kısa sürede bu hedefe ulaşmayı planlıyor.

Konuya ilişkin görüşlerini paylaşan Satış Direktörü Nihat Ö. Ayhan şunları söyledi: “Schmitz Cargobull 127 yaşında. 127 yıldır, treylerden kazandığını treylere yatıran ve böylece treyler teknolojisinde öncü durumda bulunan markamız, patentli ürünlerimiz Rotos dingil, Genios şasi, Ferroplastpanel ve daha birçok özelliğiyle yakıt tasarrufuna katkıda bulunuyor, düşük karbondioksit salınımı için gerekli koşulları sağlayarak çevreci bir politika izliyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ