ticariden,ticari araç,kampanya,tuanameyda

Yeni nesille teknolojiye doydu

Yeni nesille teknolojiye doydu


Hafif ticari araçlar da artık otomobil gibi tepkiler verirken, Volkswagen de Caddy ile bu segmente konfor odaklı giriş yaptı. Yeni nesil Caddy ile binek modelleri gözüne kestiren model, zengin donanımı, güçlü motoruyla dikkat çekiyor.

Volkswagen Caddy, yeni jenerasyonuyla, işletme sahiplerine göz kırpıyor. Caddy, bugüne kadarki en şık jenerasyon olarak dikkat çekiyor. Şık farları, elektrikli otomobilleri andıran ön tamponu, LED farlar ve krom ön ızgarasıyla sınıfının en iddialı tasarımlarından birine sahip. Farlardan arkaya doğru uzanan omuz çıkıntısı, şık 17 inç jantlar ve siyah ayna kapakları, araca sportif bir hava katıyor. Aracın arka tasarımı da tamamen yeni. Dik konumlu LED far grubu, büyük cam ve cama yerleştirilen yeni VW logosu, ortaya konumlu plaka ve altındaki büyük puntolu model ismi, aracı bir ticariden çok minivan gibi göstermiş.

İÇ MEKAN BİNEK KONFORUNDA

Aracın içi de dışı gibi tamamen yeni. Yeni nesil Golf platformunda üretilen aracın iç mekanı da, 8’inci nesil Golf’ten büyük izler taşıyor. Aracın içinde artık sadece 1-2 fiziksel tuş bulunuyor. Geri kalan tuşların tamamen dokunmatik ve bu aracın sade ve şık görünmesini sağlamış. Yeni direksiyon simidi, dijital göstergeler ve 10 inçlik multimedya ekranı, aracın teknolojik görünmesini sağlıyor. Aracın iç hacmi oldukça ferah ve koltukların eğimi de arkada oturanları bile rahat ettirecek kadar iyi ayarlanmış. Yüksek konumlu koltuklar ve geniş cam yüzeyler, minivan kullanıyormuş hissi sağlıyor. Aracı çalıştırıp yola çıktığınızda da bu his artarak devam ediyor. Sessiz sürüşü ve başarılı yol tutuş özellikleriyle yeni Caddy, gerçekten de sınıfının en iddialı modellerinden biri haline gelmiş. Aracın kaputunun altında 2 litrelik TDI ünite yer alıyor. 4 silindirli turbo beslemeli dizel ünite, artık daha güçlü ve torklu. Yeni motor fazladan 20 beygir güce (122 beygir) ve 70 nmtorka (320 nm) sahip. Bu sayede çok daha akıcı bir sürüş vadeden yeni araç, 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman (DSG) ile konuğumuz oldu. 1576 kilogramlık otomobili 0’dan 100 km/s sürate 11.4 saniyede ulaştıran motor, ara hızlanmalarda da oldukça seri. Saatte 186 kilometre olarak açıklanan maksimum hız da oldukça başarılı bir değer.

ORTALAMA TÜKETİMİ 4.4 LİTRE

Hızlı ve sarsıntısız vites geçişleriyle öne çıkan şanzıman, aracın tüketim değerlerini de aşağı çekiyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi, farklı ölçümlemelere göre 4.4-4.9 litre.Bizim, ağırlıklı olarak şehiriçinde gerçekleştirdiğimiz sürüşlerde yol bilgisayarına yansıyan5.7 litrelik ortalama da oldukça başarılı bir rakam. Aracın 850 kilogramlık taşıma kapasitesi ve 2 bin 556 litreye varan taşıma hacmi de sınıfının iddialı rakamlarından.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ