KALBİ KÜÇÜK KENDİ BÜYÜK

KALBİ KÜÇÜK KENDİ BÜYÜK

Yeni D-Max ile pazara iddialı bir giriş yapan Isuzu, küçük hacimli motorun vergi ve tüketim avantajını iyi kullanıyor. V-Cross versiyonu ise zengin donanımıyla iddialı

Markaların birbirinden güçlü pick-up modelleri, arazi yetenekleriyle oldukları kadar düşük kullanım maliyetleriyle de tüketicinin ilgisini çekmeyi başarıyor. Bu markalardan biri de Isuzu. Ana işi ticari araç üretimi olsa da marka, arazi kullanımına uygun modelleriyle pazarın iyi bilinen temsilcilerinden biri. Türkiye’de üretilen D-Max modeliyle yerli sanayiye de katkı sağlayan marka, bir süre önce yenilediği D-Max modeliyle konuğumuz oldu.

YAN EĞİM AÇISI 49 DERECE

Yeni nesil D-Max, 5.29 metrelik uzunluğu, 1.86 metrelik genişliği ve 1.78 metrelik yüksekliğiyle trafikte görülebilecek en iri araçlar arasında. Aracın aks aralığı bile 3.1 metre. Çift kabinle sunulan V-Cross, buna rağmen 981 kilogramlık taşıma kapasitesine sahip. Üstelik yük alanı da 1.55 metre uzunluğu ve 1.53 metrelik genişliğiyle oldukça hacimli. Şık tasarımıyla SUV’lara bile alternatif olabilen araçta, 18 inçlik alaşım jantlara geçirilen 255 milimetrelik lastiklerle sunuluyor. Aracın yaklaşma açısının 30, ayrılma açısının da 23 derece olarak açıklanıyor. Yan eğim açısıysa 49 dereceyi buluyor. Arazi kullanımında oldukça yetenekli olan araçta yokuş kalkış desteği ve eğimde iniş destek sistemi de yer alıyor. 3.5 ton çekme kapasitesi sunan araç, 70 santime kadarki su geçişlerinde de rahatlıkla ilerleyebiliyor.

8 İNÇLİK DOKUNMATİK EKRAN

Aracın iç mekanı otomobilleri aratmıyor. 8 inçlik dokunmatik ekrana sahip D-Vision multimedya sistemi yer alıyor. Geri görüş kamerasına da ev sahipliği yapan ekran, Android işletim sistemini kullanıyor. Geniş iç mekanda hem öne hem arkada bolca yaşam alanı sunuluyor. Vites kolunun yanına yerleştirilen dairesel kumanda, 2H (arkadan itiş), 4H (4 tekerlekten çekiş) ve 4L (ağır arazi için 4 tekerlekten çekiş) sürüş modlarına sahip. Aracın iç mekanında eşyalar için de yeterince alan sağlanmış. 5 farklı şekilde katlanabilen ve 24 derecelik açısıyla arka koltuklar da benzerlerinden kullanışlı. Deri döşeme kalite hissini artırırken ön koltuklarda ısıtmalı fonksiyonu da unutulmamış.

1.9 LİTRELİK DİZEL ÜNİTE

Isuzu, D-Max’te yeni nesil 1.9 litrelik turbo beslemeli dizel motora görev veriyor. Sınıfının en küçük hacimli motoru olan 4 silindirli ünite, 164 beygir güç ve 360 nm tork üretiyor. 6 ileri tam otomatik şanzımanla kombine edilen motor, 2 bin 19 kilogramlık otomobile yeterli performansı sağlıyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 12.9 saniyede tamamlayan pick-up, saatte 180 kilometrelik son sürat vadediyor. Küçük hacimli motorun avantajı yakıt tüketiminde kendini gösteriyor. 4 tekerlekten çekiş ve otomatik şanzımana rağmen fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketim 7.8 litre. 76 litrelik depoyla 1000 kilometrenin üzerinde menzil sunuluyor. Bizim kullanımımızda elde ettiğimiz 8.5 litrelik ortalama bile yeterince iddialı bir rakam.

ARAZİDE ÇOK DAHA İDDİALI

Yeni D-Max, asfaltta sınıfının en konforlu üyelerinden olmasa da, sarsıntısız bir sürüş vadediyor. Performans olarak beklentileri karşılayan otomobil, konu frenler olduğunda da sürücüsünü tedirgin etmiyor. Arazide kendini evinde hisseden otomobil, başarılı çekiş özellikleri ve esnek yapısıyla keyifli bir sürüş sunuyor. Zengin bir donanımla sunulan araçta anahtarsız giriş ve çalıştırma, 6 hava yastığı, elektrikli sürücü koltuğu, deri döşeme, ön koltuk ısıtma sistemi, hem ön hem arka sırada USB şarj portları, cruise control, 8 inçlik D-Vision multimedya sistemi, navigasyon, park sensörü, geri görüş kamerası, otomatik klima, 2’si tavanda toplam 8 hoparlör, LED gündüz farları, yokuş kalkış ve iniş desteği, otomatik katlanır aynalar gibi uzun bir liste yer alıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ