Ticaretin Binek Hali

Ticaretin Binek Hali

Ford, Courier ile pazara hızlı bir giriş yapmasının ardından yeni yüzüne de kavuştu. Artık daha teknolojik olan araçta, bir de motor değişikliği oldu. 1.5 liretlik motorla pazara sunulan model, 100 km’de 4.3 litre tüketim gerçekleştiriyor.

SÜRÜŞ KONFORU ÜST DÜZEYDE

Avrupa’nın en büyük ticari araç pazarlarından Türkiye, Ford’un yeni yatırımıyla birlikte ‘made in Turkey’ imzalı bir modele daha kavuştu.

Markanın Gölcük’te üretimine başladığı ve yollarda boy göstermeye başlayan yeni ticarisi Courier, mevcut yerli rakiplerinin tam ortasına konumlanarak farklı olmayı hedefliyor. Otomobilvari kullanım özellikleri ve konforuyla dikkat çeken araç, otomobil ruhsatlı versiyonlara da sahip.

Courier, bize en zengin donanım seçeneği ve dizel motoruyla eşlik etti. Sportif çizgilerle tasarlanan araç, ‘Max’ ailesinden gibi görünüyor. Geniş hava girişiyle dikkat çeken ön bölüm otomobilleri andıran çizgileriyle öne çıkıyor.

İÇ MEKANDA BİNEK ESİNTİSİ

Aracın minivanları andıran tasarımı profil ve arka bölümde de kendini belli ediyor. Canlı renk seçenekleriyle de bu kanıyı destekleyen marka, aracın iç tasarımı binek modellerinden almış. Özellikle Fiesta ve B-Max modellerinden izlerin görüldüğü iç mekân kaliteli hissettiriyor.

6 İNÇ’LİK DOKUNMATİK EKRAN

Bolca sert plastiğin kullanıldığı kokpitin bir hafif ticariye göre malzeme kalitesi yüksek. Ergonomi ve işçilikte de otomobilleri aratmayan aracın sürücü koltuğuna oturduğunuzda bu his iyice artıyor. Aracın ikinci sıra koltukları da öndekiler gibi bolca baş ve diz mesafesine sahip.

İç mekandaki ferahlık yüksek tavan sayesinde otomobillerle kıyaslanamayacak kadar başarılı. Çift kayar kapı da kullanışlılığı artıran bir diğer unsur. Donanım seviyesine göre, ESP, ABS, ön ve yan hava yastıkları, yokuş kalkış desteği, park sensörü, lastik basınç izleme sistemi, 3.5 inçlik ekran gibi uzun bir liste standart olarak sunuluyor.

Yeni Tourneo Courier, dış tasarımı kadar iç tasarımında da stil ve zarafet barındırıyor. Aracın içine girdiğinizde akıllı ve konforlu koltuklar, şık gösterge paneli ve bol miktarda saklama alanı var. 6 inçlik dokunmatik ekrana sahip Türkçe sesli komutlarla kontrol edilebilen Ford SYNC 3®, yoldayken iletişiminizi ve eğlencenizi maksimum seviyeye taşıyacak.

100 KM’DE 4.3 LİTRE

Türkiye’de tek dizel motor seçeneğiyle satışa sunulan araç, bize 1.5 litrelik versiyonuyla konuk oldu. 100 beygir güç üreten aracın torku da yeterli. 6 ileri manuel şanzımanla kombine edilmiş. Alt devirlerde biraz cansız olan motor, 2 bin devir seviyesinde gerçek gücünü hissettiriyor.

Vites geçişleri hafif kemikli olsa da net olan araç, sessizliğiyle dikkatimizi çekti. Üst devirler dışında iç mekâna sızamayan motor sesi, sakin kullanıma da teşvik ediyor. Bu sayede aracın asıl hünerinin yakıt tüketimi olduğu ortaya çıkıyor.

1200 KİLOMETRELİK MENZİL SUNUYOR

Fabrika verilerine göre ortalama tüketimi 4.3 litre olan Courier, 47 litrelik deposuyla 1200 kilometrenin üzerinde menzil vadediyor. Bizim denemelerimizde ulaştığımız 5 litrelik değer, çok da dikkat etmeden gerçekleştirdiğimiz kullanımda ortaya çıktı. Sakin sürüşlerde, start/stop sisteminin de desteğiyle tüketimi azaltmak mümkün.

TDCi 100 PS (71kW) dizel motor, 215Nm tork geliştirirken bu sayede de daha yüksek performans ve ağır yüklerin taşınması için ideal ve aynı zamanda olağanüstü bir yakıt verimliliği sunmakta.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ